ນະໂຍບາຍການຂົນສົ່ງ – ນະໂຍບາຍການແລກປ່ຽນ

 

ເພື່ອຊ່ວຍໃຫ້ລູກຄ້າມີປະສົບການຊື້ເຄື່ອງທີ່ດີທີ່ສຸດ, ພື່ງພໍໃຈກັບສິນຄ້າທີ່ທ່ານເລືອກ, ພວກເຮົາຂໍສະເໜີນະໂຍບາຍການຂົນສົ່ງແລກປ່ຽນແລະສົ່ງຄືນສີນຄ້າທີ່ Kim Beauty Lab.

 

ນະໂຍບາຍການຂົນສົ່ງ

● ຈັດສົ່ງທົ່ວປະເທດ.

● ຄ່າຈັດສົ່ງຟີສຳລັບທຸກອໍເດີທີ່ Kim Beauty Lab ທົ່ວປະເທດ.

● ທ່ານ​ສາ​ມາດ​ເລືອກ​ຮູບ​ແບບ​ການ​ຊໍາ​ລະ​ເງິນ​: ໂດຍ​ກົງ​ກ່ຽວ​ກັບ​ການ​ຈັດ​ສົ່ງ (COD​) ແລະ​ການ​ໂອນ (ເລກ​ບັນ​ຊີ​ທະ​ນາ​ຄານ​, E​-wallet​)​.

● ຂື້ນກັບຂົງເຂດ, ຄໍາສັ່ງຈະຖືກສົ່ງໄປໃຫ້ລູກຄ້າໃນເວລາປະມານ 1-2 ຊົ່ວໂມງ (ໃນຕົວເມືອງ) ຫຼື 1-5 ມື້ (ຕ່າງແຂວງ).

 

ນະໂຍບາຍຄືນ

ເພື່ອຊ່ວຍໃຫ້ລູກຄ້າມີປະສົບການຊື້ເຄື່ອງທີ່ດີທີ່ສຸດ, ພໍໃຈກັບທາງເລືອກຂອງທ່ານ, ພວກເຮົາຂໍສະເໜີນະໂຍບາຍການສົ່ງຄືນຢູ່ Kim Beauty I. ກໍລະນີການຄືນເງິນ:

● ສິນຄ້າມີຂໍ້ບົກພ່ອງໂດຍຜູ້ຜະລິດ ແລະບໍ່ສາມາດນຳໃຊ້ໄດ້.

● ສິນຄ້າເສຍຫາຍຍ້ອນຂະບວນການຂົນສົ່ງສິນຄ້າໄປໃຫ້ລູກຄ້າຂອງບໍລິສັດ.

● ສິນຄ້າທີ່ສົ່ງມາບໍ່ແມ່ນແບບທີ່ຖືກຕ້ອງ ຫຼື ຜິດປະເພດທີ່ລູກຄ້າສັ່ງ.

● ສິນຄ້າໝົດອາຍຸ.

ເມື່ອລູກຄ້າໄດ້ຮັບສິນຄ້າທີ່ແຕກຕ່າງຈາກ / ຂາດຈາກຄໍາສັ່ງທີ່ວາງໄວ້ໃນເວັບໄຊທ໌ຫຼືສິນຄ້າເສຍຫາຍໃນການຂົນສົ່ງ, ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງແຈ້ງຄືນທັນທີຫຼັງຈາກສິນຄ້າໄດ້ຖືກຈັດສົ່ງໂດຍໂທຫາສາຍດ່ວນ +8562091497555 ຫຼືພາຍໃນ 3 ມື້ນັບຈາກເວລາຂອງ ຮັບ​ສິນ​ຄ້າ.

ເມື່ອໄດ້ຮັບການຮ້ອງຂໍ, Kim Beauty Lab ຈະໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນແລະຄໍາຄິດຄໍາເຫັນກ່ຽວກັບທິດທາງການແກ້ໄຂສໍາລັບລູກຄ້າ. ກະລຸນາບັນທືກໃບບີນການຊື້ຂາຍ ແລະວິດີໂອຂອງຂັ້ນຕອນການເປີດ (ຖ້າມີ) ເພື່ອອຳນວຍຄວາມສະດວກໃນຂະບວນການສັ່ງຊື້.

 

ເງື່ອນ​ໄຂ​ຂອງ​ການ​ບໍ່​ມີ​ການ​ແລກ​ປ່ຽນ – ກັບ​ຄືນ​

Kim Beauty Lab ບໍ່ຮັບແລກປ່ຽນ-ຄືນສິນຄ້າໃນກໍລະນີລູກຄ້າບໍ່ມັກ, ບໍ່ຕ້ອງການຮັບອີກ, ຢາກແລກປ່ຽນ ຫຼື ປະສົບກັບອາການແພ້-ລະຄາຍເຄືອງຕໍ່ຜະລິດຕະພັນ. ເພື່ອຫຼີກເວັ້ນການນີ້, ຖ້າທ່ານມີຄໍາຖາມໃດໆກ່ຽວກັບຜະລິດຕະພັນ, ທ່ານສາມາດຖາມທີ່ປຶກສາໃນເວລາທີ່ Kim Beauty Lab ໂທຫາເພື່ອຢືນຢັນການສັ່ງຊື້.

Kim Beauty Lab ມຸ່ງຫມັ້ນທີ່ຈະ:

ຜະລິດຕະພັນມີວັນໝົດອາຍຸຫຼ້າສຸດສະເໝີ.

ຜະລິດຕະພັນໄດ້ຖືກກວດກາຢ່າງລະມັດລະວັງກ່ອນທີ່ຈະຫຸ້ມຫໍ່.

– ສິນຄ້າຖືກຫຸ້ມຫໍ່ດ້ວຍໂຟມຢ່າງລະມັດລະວັງໃນເວລາຂົນສົ່ງສິນຄ້າໄປຕ່າງແຂວງ.

– ລູກ​ຄ້າ​ມີ​ສິດ​ໃນ​ການ​ກວດ​ສອບ​ຜະ​ລິດ​ຕະ​ພັນ (ປະ​ລິ​ມານ​, ວັນ​ຫມົດ​ອາ​ຍຸ​, ການ​ຫຸ້ມ​ຫໍ່​) ກ່ອນ​ທີ່​ຈະ​ຈ່າຍ​ເງິນ​ກັບ​ຜູ້​ສົ່ງ​.

 

ເງື່ອນໄຂທົ່ວໄປຂອງການແລກປ່ຽນ:

● ຖ້າສິນຄ້າທີ່ທ່ານໄດ້ຮັບບໍ່ເປັນໄປຕາມທີ່ຕົກລົງກັນຂອງບໍລິສັດ ຫຼື ມີບັນຫາໃດໆໃນລະຫວ່າງການຂົນສົ່ງ, ກະລຸນາແຈ້ງ ແລະ ຕິດຕໍ່ກັບ Kim Beauty Lab ພາຍໃນ 3 ວັນ ນັບແຕ່ມື້ສົ່ງເຄື່ອງ. ພວກເຮົາປະຕິເສດທີ່ຈະສະຫນັບສະຫນູນການຮຽກຮ້ອງເງື່ອນໄຂຜະລິດຕະພັນໃດໆຫຼັງຈາກເວລານີ້. ເງື່ອນໄຂການຄືນສິນຄ້າ:

● ສິນຄ້າທີ່ສົ່ງຄືນຈະຕ້ອງສະອາດ ແລະ ຄົບໄປດ້ວຍປ້າຍ, ກ່ອງເຈ້ຍ, ກ່ອງເກັບຮັກສາ, … ບໍ່ມີການໃຊ້ງານ, ສົ່ງຄືນອຸປະກອນເສີມ ແລະ ຂອງແຖມ (ຖ້າມີ).

● ມີເອກະສານຄົບເຊັ່ນ: ໃບຮັບເງິນ, ໃບເກັບເງິນ, ໃບສົ່ງ, ໃບຮັບປະກັນ, ລາຍການ (ຖ້າມີ)….

● Kim Beauty Lab ຈະຮັບຜິດຊອບຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທັງໝົດທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການແລກປ່ຽນ.

● ການບັນທຶກວິດີໂອຂອງຂັ້ນຕອນການເປີດຈະຊ່ວຍໃຫ້ແກ້ໄຂບັນຫາໄວຂຶ້ນ.

● ໃນກໍລະນີສິນຄ້າທີ່ຕ້ອງແລກປ່ຽນແມ່ນໝົດ, ລູກຄ້າຈະຖືກແລກປ່ຽນເປັນສິນຄ້າອື່ນທີ່ມີມູນຄ່າເທົ່າກັນ ຫຼື ສູງກວ່າ (ລູກຄ້າຈະເສຍຄ່າທຳນຽມເພີ່ມເຕີມສຳລັບສ່ວນຕ່າງຂອງສິນຄ້າທີ່ມີມູນຄ່າສູງກວ່າ).

● ບໍ່ສາມາດໃຊ້ແລກປ່ຽນກັບສິນຄ້າທີ່ມີໃນໂປຣໂມຊັ່ນ.

 

ສໍາລັບຂໍ້ມູນເພີ່ມເຕີມ, ຄໍາຖາມຫຼືຕ້ອງການຄວາມຊ່ວຍເຫຼືອ, ກະລຸນາຕິດຕໍ່ HOTLINE: +8562091497555

Contact